niedziela, 20 listopada 2016

Międzynarodowe Targi Tekstylne Fast Textile 19.11.2016

W ostatnią sobotę, razem z moimi koleżankami, miałam okazję uczestniczyć w Międzynarodowych Targach Tekstylnych Fast Textile w Nadarzynie pod Warszawą, czyli w największych targach tekstylnych w Polsce.
Targi odbywały się przez trzy dni, my zawitałyśmy w trzeci - ostatni.

Pierwszy raz brałam udział w tych targach i muszę powiedzieć, że mi się podobało. Gigantyczna hala wystawiennicza (jedna z 6-ciu), a w niej wystawcy z różnych części świata oferujący tkaniny, dzianiny, pasmanterię, maszyny i różnego rodzaju usługi związane z przemysłem tekstylnym.
Moje oczy napatrzały się za wszystkie czasy, a ręce namacały że łooooo :)
Klika stoisk przypadło mi szczególnie do gustu, między innymi producent tkanin z Danii (ach jakie piękności) i jedna z polskich drukarni.
Następna edycja już za rok, mam nadzieję że uda mi się na nią dotrzeć. A tymczasem zapraszam na krótki fotoreportaż. 





pozdrawiam

Marta 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...