poniedziałek, 30 marca 2015

Baggy rulezz…..

Co to baggy to chyba większość wie, a Ci co nie wiedzą to już tłumaczę… baggy czyli spodnie z obniżonym krokiem. Kiedyś nosili je tylko hip-hopowcy (a może wcale nie tak dawno skoro ja to pamiętam :P ), dziś zapanowała na nie powszechna moda i noszą je prawie wszyscy. Uwielbiają je dzieci, szczególnie te młodsze, bo nie krępują ruchów i nic nie gniecie tam gdzie nie powinno ;)


Poznajcie Małgosię, prawdziwą wielbicielkę tego typu spodni… Dla niej uszyłam już co najmniej kilka par, na zimę ciepłe z grubej dresówki drapanej i na wiosnę/lato z cieniutkiej dzianiki, a zapowiada się że będzie tego więcej… Mama Małgosi to prawdziwa wielbicielka rękodzieła i co rusz mi podrzuca mi coś do uszycia czy to dla małej czy dla siebie.

słodkie różyczki na wiosnę
 Dla mamy też powstały takie baggy, z musztardowej dresówki pętelki…


Ale nie tylko Małgosia chodzi w takich spodniach, oto kilka par dla chłopców z dresówki pętelki. Idealne na cieplejsze wiosenne dni….

szczególik :)
szczególik :)


pozdrawiam
Marta


PS. Wybaczcie jakość zdjęć, telefonem nie zawsze da się zrobić fajną fotę, szczególnie jak maluch jest nadmiernie ruchliwy :) Postaram się poprawić :)
PS2. Część fotek autorstwa mamy Małogosi

3 komentarze:

  1. Super są i uwielbiam takie spodnie na dzieciakach wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś uszyłam takie dla córki, miała 4 lata, jak tak widzę te piękne tkaniny dresowe to aż chce mi się uszyć kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szyj... takich spodenek nigdy za dużo :) ja dla swoich chłopaków też muszę uszyć, dresówka leży i się prosi o skrojenie....

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...