środa, 27 maja 2015

Śląskie szyje! vol. 17

16 maja miało miejsce kolejne już 17 (!) spotkanie grupy Śląskie szyje!
Odbyło się prawie tradycyjnie w Dąbrowskim Stowarzyszeniu na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Otwarte Serca". Dlaczego prawie tradycyjnie? A no dlatego że większość naszych spotkań odbywa się właśnie w tym Stowarzyszeniu i czujemy się tam baaardzo dobrze :)



Tym razem na spotkanie przybyłam nie z maszyną do szycia ale z moim Stasiem - przylepą :)
Tego dnia była tak piękna pogoda, że spotkanie rozpoczęło się od wygrzewania w słoneczku i pogaduch o wszystkim i o niczym, jak to u bab ;) A później dziewczyny dzielnie szyły, a my kibicowaliśmy, choć Staś tego dnia był wyjątkowo w marudnym nastroju....


Liliana wyhaftowała pięknego kotka na maszynie, którego w całej okazałości zobaczycie tu. Kotek ten bierze udział w konkursie, więc polecam kliknąć w linka :) Widziałam na żywo to cudo na prawdę warto kliknąć :)

Relację z tego spotkania zobaczycie też na blogu Liliany.
 
 
Staś maruda...

 
 
 
Reanimacja maszyny....

 
 
 
Haftowanie kotka

 
 
 
 
 


P.S. Foty na których jestem ja autorstwa Majki. Wielkie dzięki za udostępnienie :)
P.S.2. Tak, jestem ruda i dobrze mi z tym :P

pozdrawiam
Marta

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...