poniedziałek, 11 stycznia 2016

Papaverova Bluzka z zakładką

Gdy zobaczyłam tą bluzeczkę to wiedziałam, że ją uszyję.
Niby prosta, a taka efektowna.
Dzianikę kupiłam zupełnie przyadkiem i tylko dlatego że mi się podobała. Wtedy nie wiedziałm jeszcze że to właśnie z niej powstanie ta bluzeczka. 
Przyznam, że szyło się ją paskudnie. Dzianina jest dość lejąca i strasznie uciekała mi spod overlocka. Miałam nawet moment, że chciałam ją wrzucić do kosza i nie mieć z tą dzianiną już nic wspólnego!
Ostatecznie zawzięłam się w sobie i jest :)
Dół i rękawy wykończone ściegiem flatlok na Merrylocku 689. 
Nosi się całkiem przyjemmnie :)
 
 
 


pozdrawiam
Marta


3 komentarze:

  1. Jak uwielbiam Agę i jej całe Papavero tak gdyby nie Ty to nie zwróciłabym uwagi na tę bluzeczkę :) Na stronie Papavero nie podoba mi się a u Ciebie prezentuje się świetnie - to też zasługa dzianiny w ciekawy, malenżowy wzorek :) Kurcze aż mam na nią chrapkę :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...