piątek, 12 czerwca 2015

Mała czarna w czachy...

Nadrabiam zaległości w blogowaniu :)
Jest kilka rzeczy które już dawno proszą się o wstawienie na stronkę inne leżą i błagają o to żeby je sfotografować.... Taaaa mam okropne zaległości i nie wyrabiam się z życiem ostatnio, ale postanowiłam to szybko zmienić i dziś pierwsza rzecz z zalegających do wrzucenia na bloga :)



Spódniczka z półkola w czaderskie czachy :)
Dość długo szyła się ta spódniczka, a to wszystko przez to że tiulu u mnie brak, a zamysł był właśnie z tiulową podszewką. Na szczęście mama Małgosi wyczarowała z jakiegoś pudła mięciutki i w dodatku czarny tiul, więc i jest :)
Pod spodem trzy warstwy miękkiego tiulu również z półkola.
Układa się dokładnie tak jak chciałam, nie jest ani za puszysta ani za bardzo przyklapnięta, a to za sprawą grubej dresówki drapanej. 
Z tej dresówki uszyłam też takie baggy i te spodnie.






pozdrawiam 
Marta 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...