środa, 15 lipca 2015

Śląskie Szyje! vol. 19

Tak, tak, kolejne spotkanie się odbyło.... tak jakoś szybko bo po 2 tygodniach od poprzedniego, ale mi taka częstotliwość nie przeszkadza, a wręcz chciałabym żeby tak często się odbywały te spotkania :)
Tradycyjnie spotkałyśmy się w Dąbrowskim Stowarzyszeniu na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Otwarte Serca".
Uszyłam sobie taką zwykłą koszulkę (zobaczycie gdzieś na focie poniżej), w sumie to jest wykończona i można by było ją noscić, ale ja sobie umyśliłam jeszcze jakąś ozdóbkę, żeby nie była taka..... biała i nudna :)
I tak powstanie na niej malowany motyl, ale o tym w innym poście jak już motyl się namaluje :)
Wielkie dzięki dla Majki za pomoc w wykończeniu koszulki na coverlcku. Ja tym razem nie miałam cierpliwośći do jej podwninięcia, więc z pomocą przyszła Majka i wyszło prefect :)
Zapraszamy na kolejne już w sierpniu!

Foty Zapomniania Pracownia, Majka, no i ja :)

 
 
 
Moja biała koszulka
 
Szydełkowy komin powstaje od kliku miesięcy....
 
Susanna tłumaczy mi zasady Złotego Kroju....
 
 
 
 
 
Majka męczy spodnie Justyny i strsznie przy tym #$%&*....
Migawka ze Złotego Kroju
 


pozdrawiam 
Marta

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że to spotkanie wypadło tak szybko bo nie byłam mna poprzednim więc nie musiałam długo czekać :) Było jak zawsze superowo i tak twórczo :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...