środa, 4 listopada 2015

Nowe logo :D

Bardzo miło mi przedstawić nowe logo :D
Będzie nam towarzyszyć od dziś i mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)



Krótka historia powstania:
Od momentu pomysłu na własne logo minęło trochę czasu. W czasie tym intensywnie myślałam jak ma wyglądać i z czego się składać. Pomysłów było kilka i każdy z nich przeszedł większa lub mniejszą modyfikację.
Ja oczywiście z programami graficznymi się obejść nie potrafię więc na pomoc wezwałam męża.
W tym miejscu należą się podziękowania dla mego męża, który dzielnie znosił moje marudzenia, ciągłe modyfikacje i kombinowanie typu: tu pogrub, tamta linia ma być cienka, agrafka nie ta tylko tamta i w dodatku w odbiciu lustrzanym, tu weź wstaw guziczki....  i to późnym wieczorem.....
Ostatecznie wyszło jak widać, mnie się podoba i cieszę się jak dziecko że je mam :)


pozdrawiam
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...