poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Przytulaśny Peek a boo

Mając dzieci zaznajomiona jestem chyba z większością bajek na poziomie 2 i 3,5 latka i w miarę kojarzę jaka postać z jakiej bajki pochodzi. Gdy odezwała się do mnie kolerzanka ze studenckich czasów (ehhh co to były za czasy!) z prośbą o uszycie skrzata zwanego Peek a boo zapytałam co to takiego, bo nie wiedząc czemu umknął mi ten sympatycznky skrzacik. Sympatyczna mordka od razu do mnie przemówiła i wiedziałam że go uszyję :)

Wytyczne były następujące:
- ma być w formie poduchy
- koniecznie musi być przytulaśny i milusi
No więc w ruch poszedł polar.
Jak się okazało posiadałam w domu jakieś większe kawałki po szyciu kocyków, których kolry idealnie pasowały do tego skrzata.
Poduchę wypełniłam antyalergiczną kulką silikonową.
Wysokość to ok. 40 cm.
Mały Karolek aż zapiał z zachwytu widząc swojego ulubieńca i mogąc go przytulić :)
I właśnie to mnie cieszy najbardziej :)




pozdrawiam
Marta

7 komentarzy:

  1. Jest po prostu piękny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo. Bardzo ładnie wykonany kosmita. Bo mi przypomina kosmitę z jakiejś bajki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny i milutaśny. No własnie jak wykończyć takie oczka? I gdzie moge nabyć kurcze blade polarek bo w planach też mam takiego przytulaśca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Po polar proponuję zajrzeć tu: http://orientfashion.pl/pl/c/DZIANINA-POLAR-GRUBY-290-MB-m/2242713
      Jakość dobra, cena też, mają też sklep na allegro
      Co do oczek to wykańczam ściegiem satynowym, czyli po prostu gęstym zyg-zakiem. Jeśli nigdy wcześniej tak nie szyłaś to proponuję przyfastrygować i dopiero wtedy sporóbować przeszyć, nie powinno się wtedy nic poprzesuwać. Szyję warstwami, tj. najpierw oczka, potem te oczka przyszywam do buźki, a buźkę do reszy :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Słodki stworek! Pięknie i starannie wykonany :) Nie znam bajki z takim skrzatem, muszę nadrobić zaległości, może mojemu synkowi też się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim przyjacielem nic nie jest straszne :) Bardzo podoba mi się wykonanie zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i jest 2 w 1 :) do przytulania/spania i do zabawy! Buźka wygląda super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...