poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Śląskie szyje! vol. 20

Tak, tak nawet w te upały udało nam się spotkać :)
W dość nielicznym gronie (było nas tylko 6), bo reszta pewnie wylegiwała się gdzieś nad wodą...
Ja w taką pogodę najchętnie bym się gdzieś zaszyła, męczą mnie te upały, a wylegowanie nad wodą też nie jest dla mnie.... No dobra może poza plażą, gdzie jest bryza od morza i wiaterek :)
Wracając do spotkania było jak zawsze gwarno i sympatycznie :)
aaaa no i tradycyjnie spotkałyśmy się w Dąbrowskim Stowarzyszeniu na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Otwarte Serca".

Foty: Majka i ja :)

 


Praca pełną parą....
A gdzie się podziały wszystkie szyjące......

 
 

 
 Fotomodelka Liliana w akcji :)
 
 
 
 
 
 
Taką bluzę szyłam, co z tego wyszło zoczaczycie za jakiś czas...
 
 
 
 
 
 





pozdrawiam

Marta

2 komentarze:

  1. Przyznaję się niechętnie, że sama wybrałam wodę w ten upał :) Ale obiecuję sobie, że kiedyś mi się uda pojawić!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...