czwartek, 13 sierpnia 2015

Rysowany Bolek i Lolek

Waszedzieci też mają różnego rodziaju bajkowe fazy? Moje tak, szczególnie Jaś... Nie pamiętam wszystkich bajkowych faz, ale jakiś czas temu była faza na Bolka i Lolka. Powstała więc koszulka z ulubionymi bohaterami.
Szablon zaczerpnięty w wyszukiwarki google, a sam rysunek powstał pastelami do tkanin Pentela.
 

Ja pokusiłam się o zakup takiego zestawu do rysowania.
Choć rysunek powstał bardzo szybko to samo rysowanienie nie należało to przyjemnych. Jak każdy wie koszulkowa dzianinka lekko się rozciąga i właśnie tak mi się rozciągała podczas rysowania... Zapewne po 100% bawełnie rysuje się duuużo lepiej i nic się nie cignie...
Mało tego po pierwszym praniu rysunek lekko wyblakł, pomimo utrwalenia go gorącym żelazkiem zgodnie z zaleceniami producenta. Plus, że po pierwszym wyblaknięciu w zasadzie taki pozostał, dalsze prania nie były mu straszne :)
Kolejny plus za cenę i dostępność. Każdy bez trudu może sobie takie pastele zakupić i na dowolnej koszulce, spodenkach, tkaninie czy dzianinie coś tam wyrysować :) 
Kontury wykonane pisakiem do tkanin Pentela dołączonym do zakupionego zestawu.
Dodam, że teraz Jasiowo-bajkowa faza się zmieniła, na tapecie jest Strażak Sam i Smerfy :) 
 
 
 
 



pozdrawiam
Marta

2 komentarze:

  1. Wow
    aleś Ty Zdolna i pomyslowa Bestia
    ja to bym mojej musiala narysowac Dore i Butka.. Psi patrol i Max i Rubby hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia nic trudnego, kupujesz, rysujesz :) naprawdę warto spróbować bo efekty mogą być zdumiewające :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...